Reklama:

Bardzo dlugi cykl (3)

Forum: Dla nastolatek

gość
09-11-2015, 21:07:42

Hej. Mam 20 lat , stale wspolzyje z moim mezem . Moje cykle najdluzej trwaja okolo 53 dni (marzec/kwiecień ) najkrocej okolo 30. Teraz jestem w 41 dniu cyklu i brak @.
Na jutro jestem umowiona do lekarza rodzinnego (mieszkam w UK) tu nie ma podzialu na ginekologow z tego co mi wiadomo. W styczniu odstawilam tabletki (jednoskladnikowe chyba, te ktore sie bierze 28 dni bez przerwy)wczesniej bralam jednoskladnikowe ale miałam po nich migrene. Dziewczyny powiedzcie czego sie spodziewac u lekarza ? Robilam test wyszedl negatywny ,nie zbyt mu ufam bo to jakis zwykly najtanszy jednakze nie oczekuje wyniku pozytywnego. Prosze powiedzcie czy to moga byc jakies torbiele ? Czy ktoraz z was miala taki przypadek ? Dzieki i pozdrawiam
Komentatorka
14-11-2015, 20:03:17

Porob przede wszystkim badania hormonalne . Bo cykle stanowczo za długie ...konsultowalas kkiedykolwiek z lekarzem teddługie cykle? Nie ma tam polskich ginekologów? Ja w Irlandii mieszkam i tu z tutejszymi lekarzami to samo ale sąpolscy gginekolodzy tez .
Wtajemniczona
17-11-2015, 15:05:28

witaj. ja przy torbieli jajnika tez mialam nieregularne cykle.. czasem nawet po 2 tyg okres mi sie spoznial.. najlepiej zebys znalazla jakiegos polskiego ginekologa. podejrzewam ze inaczej podejdzie do sprawy niz tamtejszy ginekolog... pozdrawiam
[img]http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3yx8deywqw9cw.png[/img]

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Preejakulat