Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Dokucza Ci grzybica lub inne paskudztwo . Sam sobie z tym nie poradzisz! LOTRIDERM jest Twoim rozwiązaniem. Kilka lat walczyłem z cholerną łuszczycą i grzybicą i byłem przekonany, że już nigdy się tego nie pozbędę. Jednak pewna wspaniała Paní dermatolog z Jeleniej Góry dr. ANNA WAWRZYCKA przepisała mi ten cudowny lek. Zrezygnowany zacząłem kurację, licząc może na niewielką poprawę za kilkanaście dni, no i tu się zdziwiłem… Byłem wręcz po prostu w szoku! Poprawa zaczęła być widoczna niemal natychmiast! Jeszcze tego samego dnia zobaczyłem poprawę. Po 3 daniach zacząłem zapominać o dyskomforcie. Prawie jak jakiś cud 😅. Naprawdę najlepszy lek na poważniejsze zmiany skórne, przynajmniej w moim przypadku. Jest jednak małe „ale”. LOTRIDERM jest bardzo silnym lekiem na bazie sterydów i wydawany tylko na receptę! Dlatego że względu na jego skład należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń lekarza i nie przesadzać z używaniem tej maści, bo działania niepożądane mogą być bardzo niebezpieczne. Pozdrawiam. Kazikubs
3 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
[CYTAT] gość 02-03-2023, 15:21:48 czy udało się ustalić co to jest? mam dokładnie to samo.... [/CYTAT] To jest w99% Łojotokowe zapalenie skóry
4 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
[CYTAT] gość 24-05-2023, 10:59:18 Czy wie Pani co to jest, moja córka ma to samo na czubku głowy i powyżej skroni. [/CYTAT][CYTAT] gość 24-05-2023, 10:59:18 Czy wie Pani co to jest, moja córka ma to samo na czubku głowy i powyżej skroni. [/CYTAT]
4 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
Takie zmiany powodują bakterie beztlenowe. Zrób wymaz z krosty (powinni pobrać Ci w laboratorium) i antybiotykogram. Następnie weź antybiotyk na który dana bakteria (czasami gronkowiec) jest wrażliwy. Powinno być po problemie na dłużej lub na stałe ;)
10 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
/ gość
Od paru lat mam coś takiego. Na skórze głowy. Kiedyś była jedna wybroczyna teraz 3,i ta czerwona skóra wokół. Co to może być. Czy mam się martwić?
1 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
/ gość
26 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
Dwanaście lat temu zachorowałam na nowotwór piersi hormonalny. Mimo tej informacji dermatolog przepisał mi lek Alpicort E do wcierania w skórę głowy , pomimo że moja przebyta choroba jest przeciwskazaniem do jego uźywania. Nie wiem co robić . Proszę o podpowiedź.
1 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Dzień dobry, Ostatnio jak byłem u fryzjera, zauważył on dziwne zmiany na mojej skórze. Zaczerwienienie i brak włosów (czy też znacznie mniejsza ich długość) w jednym miejscu, zastanawiam się co to może być. Zrobiłem już leczenie laserowe i zaczerwienienie prawie znikło, ale ta "dziura" została. Ktoś może mi powiedzieć, na co to wygląda? ZDJECIE: https://zapodaj.net/fe763513175dd.jpg.html Pozdrawiam.
1 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
Reklama:
Reklama: