Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Bardzo proszę o pilną odpowiedź jaki jest najlepszy oddział Psychiatryczny w Poznaniu? Głównie chodzi o silna depresje
1 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Zobacz na mój ostatni wpis w wątku "brak myśli pustka w głowie". I spróbuj szukać w takim kierunku.
2 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Dziękuję za odpowiedzi. No właśnie twierdzi, że tamte testy zostały sfałszowane. Trzeciemu dziecku nie robił testów, twierdzi, że i tak by były przekupione na korzyść tej partnerki, która wg niego współpracowała z mafią. Z dziećmi kontakt marny, twierdzi, że matki utrudniają. Ta ostatnia go poblokowała - telefony, fb itp. , więc twierdzi, że nie będzie się z nią szarpał. No właśnie on bardzo chce dzieci, mówi, że wreszcie poznał uczciwą kobietę i chce mieć normalną rodzinę. W końcu ma już 42 lata. Dla mnie jest cudowny. Pytanie czy niepalenie marihuany pozwala mi czuć się bezpiecznie. Chyba, ze to prawda co mówi i po prostu miał pecha w życiu.
4 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Ja po odstawieniu wenlafaksyny zawsze miałam nawrót depresji.. mijały 2, góra 3 miesiące i stopniowo obniżał mi się nastrój, aż do głębokiej depresji. Bardzo to przykre, bo też chciałabym sobie radzić bez leków. Na wenlafaksynie czuję się dobrze, działa na mnie i niejednokrotnie wyprowadziła mnie z najgorszego stanu. Odstawiałam zawsze powoli, stopniowo, chodziłam na terapię, za każdym razem mając nadzieję, że ten potworny stan nie wróci albo ze będzie przynajmniej do zniesienia i złagodzenia innymi sposobami. Niestety nie. Miesiąc temu znów musiałam wrócić : (
4 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Witam Wszystkim Przez zażywanie narkotyków mąż dostał Psychozy - myślał że go truję , że w domu są podsłuchy , że wynajęłam detektywa bo wiem że mnie zdradził. Sytuacja miała miejsce pod koniec października i trwa około 2tyg ( bynajmniej tak mi się wydawało ) Mąż pojechał na dyskotekę i znów zażył jakieś gówno i wszystko wróciło z powrotem. Gdzieś miał świadomość ze coś złego się z nim dzieje i zgłosił się do szpitala 12 grudnia. Tam został nafaszerowany lekami miał zespół pozapiramidowy i wypisał się na własne żądanie bo nie mógł tam psychicznie wytrzymać. Do domu dostał olanzapine 10 mg po której mega źle się czuł w styczniu byliśmy u psychiatry i przepisała mu aprixor 5mg . Miał brac 5mg olanzapiny wieczorem i najpierw 1/2 aprxoru żeby wyrobić sobie tolerancje i później wejść na pełną dawkę , objawy jakie mąż miał to niepokój wewnętrzny ,brak emocji, miał wrażenie że wszystko jest przeciwko niemu. Na niepokój dostał doraźnie Promalan. Na kontroli po 3tyg lekarka kazała odstawi aproxor bo mąż miał dużo skutków ubocznych.W związku że nie miała od stycznia żadnych urojeń typu trucie śledzenie itp kazała zmniejszyć dawkę olanzapiny do 1/2 po zmniejszeniu dawki mąż zauważył ze nie pokój wewnętrzny praktycznie zniknął ale pojawiły się szumy w uszach i był nadwrażliwy na głośne miejsca , to samo tyczyło się zapachów. Aktualnie lekarka kazała odstawiać olanzapine co dwa dni 1/4 tabletki brać doraźnie promalan i przepisała mu Trittico CR 50 mg na noc jak nie będzie umiał spać. Niepokoi mnie że mąż nie ma w sobie żadnych pozytywnych emocji jest jakby wypłukany , jest zły , rozdrażniony .Co może być powodem takich uczuć ? Czy po odstawieniu Olanzapiny wszystko wróci do normy czy to może być przez lek.
1 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
witam chce sie doradzic czy moge odrzucic ten lek w dawce 150mg sen jest git bez tego depresji nie ma natretne mysli sa ale mysle ze nie od tego leku pozatym czy moge go odstawic od razu sen mam swieetny a to glowne zalozenie chyba jeszcze mam shizy ale to chyba nie pomaga w tym>?
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było. Leczę się na bóle somatyczne z epizodem depresyjnym. Mam wdrożony nowy lek Dulsevia 30mg x 14 dni, a od dzisiejszego dnia 60mg. Proszę Was, może ktoś zażywa ten lek. Jak go znosi i co po nim można się spodziewać.
1 komentarz
ostatni 12 dni temu  
To są twierdzenia ! Nie pytania ! Jakieś twój stek wymysłów, nic wiecej...
4 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
Reklama:
Reklama: