Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Dzień dobry, od jakiegoś czasu mam problem z goleniem nóg. Mianowicie robią mi się krostki które przypominają czyraki. Jestem brunetką, włoski są ciemne, grubsze i mocne. Czyraki długo się goją, poza tym nogi są "truskawkowe" i robia się podraznienia. Próbowałam już wszystkiego. Zmiana maszynek, pianek, golenie na odżywkę do włosów. Lepiej jest po kremie Pilarix i peelingu przed. Jak pozbyć się blizn po tych czyrakach i nie dopuścić do powstania nowych? Czy laser to jedyna opcja? Jestem bardzo zdesperowana, planuje isc na laser na jesień.
1 komentarz
ostatni 6 dni temu  
/ gość
Prawdopodobnie jest to atopowe zapalenie skóry
9 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
/ gość
Witam! Wyniki z krwi są negatywne lekarze wszyscy uznali że to różowy łupież dziękuję za udział w dyskusji
8 komentarz
ostatni 14 dni temu  
/ gość
Witam, od jakis 2 tygodnii jestem zaniepokojony tym co sie dzieje z racji iż z 2 tygodnie temu zauważyłem na zdjęciu GUZKI na szyji które po prostu były, spodziewam sie ze mogły być juz jakiś czas lecz zlały się z moim trądzikiem który jest dość agresywny z każdej strony Mam 19 lat skonczone doslownie chwile temu, i jak to mloda osoba zaraz naczytałem się w internecie wszystkiego co najgorsze, na początku było ich troche i byly łatwo widoczne ale pewnej nocy z dnia na dzien zmniejszyly sie i zostały takie małe kulki po nich doslownie o średnicy z 4mm lecz minal z tydzien i powstały nowe "GUZKI" o ile mozna to tak nazwac zmiany skórne które wyglądają jak zwykle podskórne ropne zmiany i nie wiem czy tez nimi się obawiać czy raczej nie :// z Reguły prowadzę od 2 lat dość sportowy i aktywny tryb życia i po prostu boję się najgorszego
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Hej, mam to samo aktualnie. Czy wiadomo co to było?
3 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
/ gość
Dziś wstałam rano popatrzyłam na rękę i zastały mnie chrosty na ręku przy dotknięciu czegoś szczypie a gdyż. Zginął tekę to strasznie szczypie czy ktoś wi co to może być jeśli tak to prosze o odpowiedz
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
/ gość
Niestety nie znalazłam tak jak pisałam wyrzej łagodzi mi ten stan maść dermovate ale to silny steryd i nie stosuje go długo tylko wtedy kiedy wygląda to najgorzej Na zdj które tu załączyłam nie wygląda jeszcze tak źle Jestem załamana to samo robi mi się na drugiej dłoni i na pięcie Może najciemniej pod latarnia i tych kilku dermatologów i mase badań było nie potrzebne Przeczytałam w jakimś artykule że to moja być robaki nie robiłam badań jeszcze na nie
16 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
/ gość
3 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
/ gość
Reklama:
Reklama: